0.00 грн.
Зробити замовлення
Після отримання Вашого замовлення наш співробітник у вказаний робочий час зв'яжеться з Вами для погодження умов оплати та доставки.
Доставка по Україні через перевізника Нова Пошта . Зручний та швидкий спосіб доставки в будь-які міста України. Надсилання доставляється на вказаний Вами № складу ТК Нова Пошта у Вашому місті.
Оплата
- Банківський переказ на картку Приватбанку (при замовленні по Україні) після уточнення наявності товару на складі.
Самовивіз з магазину "ФітоЛавр" у м. Черкаси
- Ми надаємо Вам можливість самостійно забрати товар у нашому магазині за адресою м. Черкаси, вул. Верхня Горова 25.
- Видача замовлень за вказаною адресою здійснюється лише за попереднім дзвінком та домовленістю
- Товар резервується на 2 дні. Якщо Вам не вдається забрати Замовлення протягом 2 днів з моменту розміщення, будь ласка, зв'яжіться з нами по телефону, інакше замовлення буде скасовано.
Кур'єрська доставка по м.Черкаси
- Адресна доставка кур'єром по м. Черкаси
- Графік доставки: Пн.-Сб. з 10:00 до 20:00.
- Вартість доставки 100 грн.
Доставка по Україні
Доставка по Україні через перевізника Нова Пошта . Зручний та швидкий спосіб доставки в будь-які міста України. Надсилання доставляється на вказаний Вами № складу ТК Нова Пошта у Вашому місті.
- Мінімальне замовлення для відправки по Україні - 300 грн.
- Посилка надсилається після підтвердження факту оплати у вівторок та п'ятницю.
- Товар резервується на 3 дні. Якщо протягом трьох днів оплата не надходить, замовлення анулюється.
- Пересилання замовлення по Україні оплачується покупцем за тарифом компанії-перевізника (сума пересилання вказана у декларації).
- Вартість доставки залежить від ваги замовлення та відстані. Розрахувати вартість доставки можна самостійно на сайті компанії "Нова Пошта".
- Відповідальність за цілісність і збереження замовлення, яке пересилається кур'єрською службою, лежить повністю на кур'єрській службі. Тому при надсиланні замовлення даним способом як страхова сума буде вказуватися повна вартість замовлення. У разі будь-яких проблем, пов'язаних із пошкодженням посилки та її вмісту, Ви зможете пред'явити претензії кур'єрській службі та вимагати виплати страхової суми.
- Увага! При отриманні товару на Новій Пошті обов'язково перевіряйте вміст посилки. Якщо Ви виявили, що кількість товару не відповідає товарній накладній (товар висланий не в повному обсязі або зайвий), одразу ж повідомте про це представника Нової Пошти. Претензії щодо нестачі товару приймаються нами та Новою Поштою доти, доки Ви не покинули межі відділення Нової Пошти.
- Адреси представництв "Нової Пошти" Ви можете переглянути, перейшовши за посиланням Нова Пошта.
- При оформленні замовлення в коментарях до обраного способу доставки вкажіть номер або адресу відділення "Нової Пошти", в якій Ви хочете отримати замовлення.
- Про те, що посилка надіслана, Вам повідомить менеджер на електронну пошту або надіславши СМС-повідомлення з номером декларації