Ми в соцмережах: Instagram
Каталог товарів
Клієнту
Мова:
Тема сайту:
(097) 00-513-00
Наша адреса
м. Черкаси, ул. Верхня Горова 25
Телефони
Графік роботи
  • Магазин: Пн-Нд з 9:30 до 17:30
  • Офіс: Пн-Пт з 9:30 до 17:30
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Доставка і оплата

Після отримання Вашого замовлення наш співробітник у вказаний робочий час зв'яжеться з Вами для погодження умов оплати та доставки.
 

Оплата

  • Банківський переказ на картку Приватбанку (при замовленні по Україні) після уточнення наявності товару на складі. 
 

Самовивіз з магазину "ФітоЛавр" у м. Черкаси

  • Ми надаємо Вам можливість самостійно забрати товар у нашому магазині за адресою м. Черкаси, вул. Верхня Горова 25.
  • Видача замовлень за вказаною адресою здійснюється лише за попереднім дзвінком та домовленістю
  • Товар резервується на 2 дні. Якщо Вам не вдається забрати Замовлення протягом 2 днів з моменту розміщення, будь ласка, зв'яжіться з нами по телефону, інакше замовлення буде скасовано.


Доставка по Україні

Доставка по Україні через перевізника Нова Пошта . Зручний та швидкий спосіб доставки в будь-які міста України. Надсилання доставляється на вказаний Вами № складу ТК Нова Пошта у Вашому місті.
  • Мінімальне замовлення для відправки по Україні - 300 грн.
  • Посилка надсилається після підтвердження факту оплати у вівторок та п'ятницю.  
  • Товар резервується на 3 дні. Якщо протягом трьох днів оплата не надходить, замовлення анулюється.
  • Пересилання замовлення по Україні оплачується покупцем за тарифом компанії-перевізника (сума пересилання вказана у декларації).
  • Вартість доставки залежить від ваги замовлення та відстані. Розрахувати вартість доставки можна самостійно на сайті компанії "Нова Пошта".
  • Відповідальність за цілісність і збереження замовлення, яке пересилається кур'єрською службою, лежить повністю на кур'єрській службі. Тому при надсиланні замовлення даним способом як страхова сума буде вказуватися повна вартість замовлення. У разі будь-яких проблем, пов'язаних із пошкодженням посилки та її вмісту, Ви зможете пред'явити претензії кур'єрській службі та вимагати виплати страхової суми.
  • Увага! При отриманні товару на Новій Пошті обов'язково перевіряйте вміст посилки. Якщо Ви виявили, що кількість товару не відповідає товарній накладній (товар висланий не в повному обсязі або зайвий), одразу ж повідомте про це представника Нової Пошти. Претензії щодо нестачі товару приймаються нами та Новою Поштою доти, доки Ви не покинули межі відділення Нової Пошти. 
  • Адреси представництв "Нової Пошти" Ви можете переглянути, перейшовши за посиланням Нова Пошта.
  • При оформленні замовлення в коментарях до обраного способу доставки вкажіть номер або адресу відділення "Нової Пошти", в якій Ви хочете отримати замовлення.
  • Про те, що посилка надіслана, Вам повідомить менеджер на електронну пошту або надіславши СМС-повідомлення з номером декларації