0.00 грн.
Зробити замовленняВсі наші клієнти мають право повернути або обміняти товар, куплений в інтернет-магазині «ФітоЛавр», протягом 14 днів.
Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, а також наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення. У разі виявлення неповної комплектації або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання. Якщо ж товар не був перевірений при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь.
Правила обміну та повернення товару належної якості
Обмін і повернення товару належної якості відбувається відповідно до основних вимог, які перераховані в Законі України «Про захист прав споживачів». Для обміну або повернення товару належної якості можливо при виконанні наступних умов:
- товар не був у використанні;
- збережені споживчі властивості товару;
- збережений зовнішній вигляд товару, в тому числі зовнішній вигляд упаковки і комплектуючих (в тому числі заводські наклейки, плівки тощо);
- збережена повна комплектація товару;
- збережений чек або видаткова накладна, видана покупцеві при покупці.
Також звертаємо увагу наших клієнтів на список товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року. Ознайомитись зі списком можна за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text.
Якщо виконані всі перераховані умови і товар не входить до переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню, то ви можете оформити обмін або повернення товару. Для цього необхідно:
- звернутися в інтернет-магазин будь-яким зручним способом. Способи зв'язку вказані на сторінці Контакти
- заповнити форму запиту на повернення товару на сторінці Повернення товару;
- відправити товар або самостійно доставити в магазин (якщо товар забирався самовивізом з магазину).
Повернення грошових коштів відбувається протягом 3 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару належної якості готівкою або на банківську карту. Транспортні витрати по поверненню та обміну товару належної якості відбуваються за рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар неналежної смаку, запаху, або терміну придатності. Отриманий товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявлених в описі на сайті не є ознакою неналежної якості товару та / або неможливості використання його за призначенням.
Зовнішній вигляд і комплектація товару, а також комплектація всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент доставки товару. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектації і товарного вигляду не приймаються.
Якщо покупцеві був переданий товар неналежної якості та інше не було заздалегідь обумовлено продавцем, покупець має право скористатися положеннями ст. 8 «Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості» Закону України «Про захист прав споживачів». Для цього необхідно:
- звернутися в інтернет-магазин будь-яким зручним способом. Способи зв'язку вказані на сторінці Контакти
- заповнити форму запиту на повернення товару на сторінці "Повернення товару";
- відправити товар або самостійно доставити в магазин (якщо товар забирався самовивізом з магазину)
Повернення грошових коштів відбувається протягом 3 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару неналежної якості готівкою або на банківську карту. Транспортні витрати по поверненню та обміну товару неналежної якості відбуваються за рахунок продавця.